Короткий опис(реферат):
«Маркетингове ціноутворення» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», яка формує чітке розуміння принципів розробки цінової стратегії підприємства, механізмів та методів ціноутворення.
Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики на ринку товарів і послуг, а також практичних навичок управління маркетинговою ціновою політикою на підприємстві.
Основні завдання курсу:
–оволодіння теоретичними засадами та категоріальним апаратом розробки маркетингової цінової політики підприємства;
–оволодіння знаннями щодо використання різних методів визначення цін згідно з маркетинговою стратегією підприємства, з урахуванням зміни кон’юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів тощо;
–формування практичних навичок розв’язання завдань маркетингової цінової політики.
Суть розробки, основні результати:
Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: С. О. Полковниченко, В. А. Москаленко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 161 с.