Abstract:
Брендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно
вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації
відкривають нові можливості для використання сучасних технологій та
інноваційних підходів у створенні брендів. Сучасні інструменти маркетингової
комунікації, такі як соціальні медіа та відео, дозволяють підвищити ефективність
брендування та підвищити свідомість про бренд серед цільової аудиторії.
Description:
Лисенко, І. Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації / Лисенко І., Бойко В. // Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс] : мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р.). – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 448-451