Abstract:
Запропонована в роботі концептуальна модель організації, орієнтована на задоволення споживачів, створює можливість формування системи вимірювання ефективності діяльності. Ця система вимірювання надає зворотній зв’язок, який може використовуватися з метою аналізу, моніторингу, оновлення і вдосконалення системи додавання вартості та управлінні якістю в організації.
Description:
Перчук, О. В. Інформаційне моделювання процесів забезпечення якості на підприємствах / О. В. Перчук // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 48-49.