Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає у розробці ефективних пропозицій та формування інноваційної стратегії, які спрямовані на зміцнення конкурентної позиції торгівельного підприємства «Стандарт-Плюс» в умовах посилення процесів євроінтеграції.
Об'єктом кваліфікаційної роботи є процеси формування інноваційної стратегії торгівельного підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс» в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції.
Предметом кваліфікаційної роботи – теоретико-прикладні аспекти формування та реалізації інноваційної стратегії торгівельного підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс».
Методами дослідження, що використовувались під час написання роботи є: системний аналіз (систематизація теоретичних даних); порівняння, що використовувалось в процесі аналізу діяльності підприємства за кілька останніх років; фінансовий та економічний аналізи (аналіз господарської діяльності підприємства за основними показниками діяльності за останні 3 роки); методи експертних оцінок для визначення конкурентної позиції ТОВ «Стандарт-Плюс» на ринку будівельних матеріалів.
В першому розділі досліджено поняття «інноваційна стратегія» та її роль в діяльності підприємсва, охарактеризовано основні види інноваційних стратегій підприємсва, виокремлено методи та моделі вибору інноваційних стратегії підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції.
В другому розділі проведено дослідження діяльності підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс», проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовща підприємства.
В третьому розділі обгрунтувана пропозиція створення інноваційної стратегії торговельного підприємства тов «стандарт-плюс» в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції.
Суть розробки, основні результати:
Протченко, В. М. Інноваційна стратегія торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. М. Протченко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 107 с.