IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інноваційна стратегія торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Протченко, В. М.
dc.date.accessioned 2024-01-22T12:32:56Z
dc.date.available 2024-01-22T12:32:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29329
dc.description Протченко, В. М. Інноваційна стратегія торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. М. Протченко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 107 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у розробці ефективних пропозицій та формування інноваційної стратегії, які спрямовані на зміцнення конкурентної позиції торгівельного підприємства «Стандарт-Плюс» в умовах посилення процесів євроінтеграції. Об'єктом кваліфікаційної роботи є процеси формування інноваційної стратегії торгівельного підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс» в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції. Предметом кваліфікаційної роботи – теоретико-прикладні аспекти формування та реалізації інноваційної стратегії торгівельного підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс». Методами дослідження, що використовувались під час написання роботи є: системний аналіз (систематизація теоретичних даних); порівняння, що використовувалось в процесі аналізу діяльності підприємства за кілька останніх років; фінансовий та економічний аналізи (аналіз господарської діяльності підприємства за основними показниками діяльності за останні 3 роки); методи експертних оцінок для визначення конкурентної позиції ТОВ «Стандарт-Плюс» на ринку будівельних матеріалів. В першому розділі досліджено поняття «інноваційна стратегія» та її роль в діяльності підприємсва, охарактеризовано основні види інноваційних стратегій підприємсва, виокремлено методи та моделі вибору інноваційних стратегії підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції. В другому розділі проведено дослідження діяльності підприємства ТОВ «Стандарт-Плюс», проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовща підприємства. В третьому розділі обгрунтувана пропозиція створення інноваційної стратегії торговельного підприємства тов «стандарт-плюс» в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject конукренція uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject зовнішнє та внутрішне середовище uk_UA
dc.subject інноваційний розвиток uk_UA
dc.subject прибуток uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject competition uk_UA
dc.subject SWOT analysis uk_UA
dc.subject external and internal environment uk_UA
dc.subject innovative development uk_UA
dc.subject profit uk_UA
dc.title Інноваційна стратегія торговельного підприємства в умовах загострення конкуренції та посилення процесів євроінтеграції uk_UA
dc.title.alternative Innovative strategy of a trading company in the conditions of intensifying competition and strengthening of European integration processes uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of the work consists in the development of effective proposals and the formation of an innovative strategy aimed at strengthening the competitive position of the trading company "Standard-Plus" in the conditions of strengthening the processes of European integration. The object of the qualification work is the process of forming an innovative strategy of the trading company "Standard-Plus" LLC in the conditions of intensifying competition and strengthening the processes of European integration. The subject of the qualification work is the theoretical and applied aspects of the formation and implementation of the innovative strategy of the trading company "Standard-Plus" LLC. The research methods used during the writing of the work are: system analysis (systematization of theoretical data); the comparison used in the process of analyzing the company's activity over the past several years; financial and economic analyzes (analysis of the economic activity of the enterprise according to the main indicators of activity for the last 3 years); methods of expert assessments to determine the competitive position of "Standard-Plus" LLC on the building materials market. In the first chapter, the concept of "innovation strategy" and its role in the activity of the enterprise are studied, the main types of innovative strategies of the enterprise are characterized, the methods and models of choosing innovative strategies of the enterprise are highlighted in the conditions of intensifying competition and the strengthening of European integration processes. In the second chapter, a study of the activities of the "Standard-Plus" LLC was carried out, an analysis of the external and internal environment of the enterprise was carried out. In the third section, the proposal to create an innovative strategy of the trading company "Standard Plus" under conditions of increased competition and strengthening of European integration processes is substantiated. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу