Короткий опис(реферат):
Однією з основних цілей системи стимулювання праці персоналу організацій є ефективний розвиток бізнесу за рахунок збереження працівників організації, їх соціальний захист, стимулювання продуктивності і справедлива оцінка трудового вкладу працівників. Мета стратегій стимулювання праці персоналу - досягнення і закріплення постійних конкурентних переваг. Ці цілі досягаються за рахунок розвитку і підкріплення високих рівнів виконання, заснованих на інноваціях, щоб відповідати вимогам динаміки ринку.
В розділі 1 роботи досліджено теоретичні аспекти формування системи стимулювання праці персоналу організації, розкрито сутність види та класифікацію системи стимулювання персоналу, наданий комплексний аналіз методів оцінки ефективності системи стимулювання праці персоналу організації, проаналізовано переваги та недоліки методів оцінки ефективності стимулювання персоналу.
В 2 розділі роботи проведено дослідження ефективності системи стимулювання персоналу ДЕПО Чернігів АТ «Укрпошта», розкрито складові мотивації працівників, досліджено систему стимулювання праці персоналу організації та надана комплексна оцінка ефективності діючої системи стимулювання праці персоналу організації Депо Чернігів АТ «Укрпошта».
Розділі 3 роботи розкриває напрями удосконалення системи стимулювання праці персоналу АТ «Укрпошта», зокрема розкриває особливості зарубіжного досвіду стимулювання праці персоналу в організації, запропоновано розробку та впровадження удосконаленої концепції стимулювання праці персоналу в організації, а також висвітлено соціально-економічне обґрунтування запропонованої концепції.
Суть розробки, основні результати:
Симонова, З. О. Система стимулювання праці персоналу організації (на матеріалах АТ «Укрпошта») : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / З. О. Симонова ; керівник роботи С. М. Хмелевський ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра управління персоналом та бізнес-технологій. – Чернігів, 2023. – 112 с.