Abstract:
Стаття присвячена розробці алгоритму формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку в digital-середовищі. Визначено особливості як В2В ринку, так і стратегії просування бізнесу на цьому ринку. Розкрито сутність digital-середовища, яке впливає на формування стратегії просування в сучасному бізнесі. Запропоновано алгоритм формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку в цифровому середовищі та розкрито його основні етапи: аналіз ринку, визначення цілей і шляхів їх досягнення, визначення цільової аудиторії, створення контенту для digital-середовища, визначення та розвиток каналів комунікації у digital-середовищі; розробка плану маркетингових заходів у digital-середовищі, моніторинг та аналіз результатів реалізації стратегії. Сформовано систему ключових показників ефективності (КРІ) для оцінки реалізації стратегії просування бізнесу у digital-середовищі.
Description:
Полковниченко, С. О. Формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку в digital-середовищі / С. О. Полковниченко, А. В. Срібна // Ефективна економіка. - 2023. - № 12. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2737/2773. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.63