Короткий опис(реферат):
Характерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення
відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу
міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому
необхідною є низка заходів щодо забезпечення стійких конкурентних переваг
вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і світових ринках.
У довгостроковій перспективі виживання і розвиток підприємства
залежать від здатності своєчасно передбачити зміни на ринку і відповідним
чином адаптувати свою структуру і зміст портфеля продукції. Щоб бути
ефективним, таке стратегічне мислення має бути системним і націленим на
«підприємство майбутнього», на підготовку дій, які забезпечать бажані
результати.
Суть розробки, основні результати:
Рябова, Т. А. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / Т. А . Рябова, А. А. Луцька // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 232-243.