Abstract:
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми
сучасних технологій у виставковій діяльності та низького попиту на цю сферу
індустрій.
В теоретичному розділі розглядаються новітні підходи в цій сфері діяльності
музеїв. Проаналізувавши дослідження, дійшли висновку, що виставкова діяльність
має великі можливості завдяки сучасним технологіям та рекламі. В цьому розділі
також визначено тенденції виставкової діяльності в сучасних умовах, до них
відносять інтернет технології, музейний маркетинг та соціальні мережі.
В другому розділі проаналізовано віртуальну виставку «БАБИН ЯР»,
детально розглянуті переваги та недоліки. Доведено, що вона є гарним прикладом
віртуальної виставки з недоліками у напрямку маркетингу та деяких технічних
аспектів.
В третьому розділі розглянуті можливі сценарії покращення становлення
виставкової діяльності завдяки VR та AR технологіям та нейромережам,
представленні варіанти вирішення проблеми низької популярності віртуальних
виставок завдяки соціальним мережам, інфлюенсерам та точним аналітичним
данним від нейромереж.
Наукова новизна проведеного дослідження полягає в наступному:
1. Обґрунтовано поняття віртуальна виставка.
2. Розглянуто перспективи виставкової діяльності завдяки сучасним
технологіям і маркетингу.
Результатами дослідження є розроблення документації щодо популярізації
виставкової діяльності з сучасними технологіями.
Description:
Лобода, В. К. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. К. Лобода ; керівник роботи М. В. Поленкова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 62 с.