dc.contributor.author |
Лобода, В. К.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-27T12:43:39Z |
|
dc.date.available |
2024-06-27T12:43:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30309 |
|
dc.description |
Лобода, В. К. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. К. Лобода ; керівник роботи М. В. Поленкова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 62 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми
сучасних технологій у виставковій діяльності та низького попиту на цю сферу
індустрій.
В теоретичному розділі розглядаються новітні підходи в цій сфері діяльності
музеїв. Проаналізувавши дослідження, дійшли висновку, що виставкова діяльність
має великі можливості завдяки сучасним технологіям та рекламі. В цьому розділі
також визначено тенденції виставкової діяльності в сучасних умовах, до них
відносять інтернет технології, музейний маркетинг та соціальні мережі.
В другому розділі проаналізовано віртуальну виставку «БАБИН ЯР»,
детально розглянуті переваги та недоліки. Доведено, що вона є гарним прикладом
віртуальної виставки з недоліками у напрямку маркетингу та деяких технічних
аспектів.
В третьому розділі розглянуті можливі сценарії покращення становлення
виставкової діяльності завдяки VR та AR технологіям та нейромережам,
представленні варіанти вирішення проблеми низької популярності віртуальних
виставок завдяки соціальним мережам, інфлюенсерам та точним аналітичним
данним від нейромереж.
Наукова новизна проведеного дослідження полягає в наступному:
1. Обґрунтовано поняття віртуальна виставка.
2. Розглянуто перспективи виставкової діяльності завдяки сучасним
технологіям і маркетингу.
Результатами дослідження є розроблення документації щодо популярізації
виставкової діяльності з сучасними технологіями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
виставки |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальна виставка |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
cоціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
виставкова індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
сучасний |
uk_UA |
dc.subject |
нейромережі |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальна реальнсіть |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
exhibitions |
uk_UA |
dc.subject |
virtual exhibition |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
social networks |
uk_UA |
dc.subject |
exhibition industry |
uk_UA |
dc.subject |
modern |
uk_UA |
dc.subject |
neural networks |
uk_UA |
dc.subject |
virtual reality |
uk_UA |
dc.subject |
analysis |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
"Modern Tools of Digital Marketing in Exhibition Activities |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The graduation qualification work is dedicated to studying the issue of modern
technologies in exhibition activities and the low demand in this industry sector.
The theoretical section examines the latest approaches in the field of museum
activities. Analyzing the research, it concludes that exhibition activities have great
potential due to modern technologies and advertising. This section also identifies trends
in exhibition activities under current conditions, including internet technologies, museum
marketing, and social networks.
In the second section, the virtual exhibition "BABYN YAR" is analyzed, with
detailed consideration of its advantages and disadvantages. It is proven to be a good
example of a virtual exhibition, although it has shortcomings in marketing and some
technical aspects.
The third section discusses possible scenarios for improving exhibition activities
through VR and AR technologies and neural networks. It presents options for solving the
problem of low popularity of virtual exhibitions through social networks, influencers, and
precise analytical data from neural networks.
The scientific novelty of the conducted research lies in the following:
1. The concept of a virtual exhibition is substantiated.
2. The prospects of exhibition activities through modern technologies and
marketing are considered.
The results of the research include the development of documentation for the
popularization of exhibition activities using modern technologies. |
uk_UA |