dc.contributor.author |
Нагорна, Н. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-03T12:34:00Z |
|
dc.date.available |
2024-07-03T12:34:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30366 |
|
dc.description |
Нагорна, Н. С. Особливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництва / Н. С. Нагорна // Психологічні студії. - 2024. - № 1. - С.114-120. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються особливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального
підприємництва. Спираючись на результати вітчизняних наукових шукань, автор вказує, що
суспільна значущість соціального підприємництва зростає, особливо для повоєнного відновлення громад. Підкреслено, що подвійна специфіка діяльності соціального підприємництва
має своє відображення на підприємницьких та просоціальних характеристиках особистості
соціального підприємця, його готовності до діяльності. Здійснено огляд ретроспективи розвитку поглядів на концепт готовності особистості до професійної діяльності. Проаналізовано
погляди вчених щодо сутності та особливостей поняття психологічна готовність особистості
до професійної діяльності. За результатами досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених
зазначено особливості психологічної готовності особистості до підприємництва. Для аналізу
специфіки психологічної готовності особистості до соціального підприємництва додатково
здійснено огляд означеного концепту для соціального працівника. Поєднання характеристик
психологічної готовності за підприємницьким та просоціальним векторами дозволило запропонувати змістовне наповнення базового поняття. Під психологічною готовністю особистості
до соціального підприємництва розуміється сукупність сформованих психологічних характеристик індивіда, що притаманні психологічному наповненню соціально-підприємницької
діяльності, та є передумовою для впровадження соціально-підприємницьких ініціатив на
рівні громади. Зазначено, що формування та розвиток психологічної готовності особистості
до соціального підприємництва доцільно реалізовувати в процесі професіоналізації індивіда
через використання заходів цілеспрямованого впливу, а також організаційних змін в університеті як освітній інституції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Психологічні студії;№ 1 |
|
dc.subject |
соціальне підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна готовність |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі освіти |
uk_UA |
dc.subject |
структурні компоненти психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництва |
uk_UA |
dc.subject |
social entrepreneurship |
uk_UA |
dc.subject |
psychological readiness |
uk_UA |
dc.subject |
students |
uk_UA |
dc.subject |
psychological readiness of students for social entrepreneurship |
uk_UA |
dc.title |
Особливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництва |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Peculiarities of psychological readiness of students for social entrepreneurship |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The article analyzes the peculiarities of the psychological readiness of students for social
entrepreneurship. Based on the results of domestic scientific research, the author points out
that the social significance of social entrepreneurship is growing, especially for the post-war
reconstruction of communities. It is emphasized that the dual specificity of social entrepreneurship
is reflected in the entrepreneurial and pro-social characteristics of the social entrepreneur's
personality, his readiness for activity. A review of the retrospective of the development
of views on the concept of individual readiness for professional activity was carried out. The
views of scientists regarding the essence and features of the concept of psychological readiness
of an individual for professional activity are analyzed. According to the results of research by
domestic and foreign scientists, the peculiarities of the psychological readiness of an individual
for entrepreneurship are indicated. To analyze the specifics of a person's psychological readiness
for social entrepreneurship, an overview of the defined concept for a social worker was additionally
carried out. The combination of the characteristics of psychological readiness according to
entrepreneurial and pro-social vectors made it possible to offer a meaningful filling of the basic
concept. The psychological readiness of an individual for social entrepreneurship is understood
as a set of formed psychological characteristics of an individual that are inherent in the psychological
content of social-entrepreneurial activity, and is a prerequisite for the implementation
of social-entrepreneurial initiatives at the community level. It is noted that the formation and development of the individual's psychological readiness for social entrepreneurship should
be implemented in the process of professionalization of the individual through the use of purposeful
influence measures, as well as organizational changes in the university as an educational
institution. |
uk_UA |