dc.contributor.author |
Роговий, В.А.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-30T11:18:40Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2015-12-30T11:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8176 |
|
dc.description |
Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 4 (24) . - C. 72-78 |
en_US |
dc.description.abstract |
маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 4 (24) |
|
dc.title |
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |