IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції
Login
українська
English
ISSN 2415-363X
IRChNUT Home
→
ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка»
→
Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць
→
2014
→
№ 4 (24)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції
Роговий, В.А.
URI:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8176
Date:
2014
Abstract:
маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг.
Description:
Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 4 (24) . - C. 72-78
Show full item record
Files in this item
Name:
072-078.pdf
Size:
318.7Kb
Format:
PDF
Description:
стаття
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Роговий А. В.: наукові статті
[24]
№ 4 (24)
[25]
Search in archive
Search in archive
This Collection
Links
National University "Chernihiv Polytechnic"
Scientific Library of the National University "Chernihiv Polytechnic"
All of IRChNUT
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
User Registration