Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»
Мета виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» – закріплення набутих ЗВО теоретичних знань з даного курсу і формування вміння їх практичного використання.
Description:
Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «бакалавр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 21 с.