Abstract:
Робота присвячена визначенню сутності публічних послуг, процесу їх надання та пошукам шляхів підвищення рівня їх якості.
Об’єкт дослідження – процеси управління публічними послугами.
Предмет дослідження – процеси вдосконалення якості публічних послуг.
Мета роботи – обґрунтування теоретичних положень, розроблення концептуа- льних засад та прикладних рекомендацій щодо управління публічними послугами та розробки заходів із підвищення рівня їх якості.
Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків.
Робота містить рисунків – 7; кількість літературних джерел – 45; загальна кі- лькість сторінок – 90.
У першому розділі розглядаються економічна сутність та особливості послуг як товару, правові засади надання публічних послуг в Україні, поняття та сутність публічних послуг .
Другий розділ містить розкриття соціально-економічної сутності публічних послуг, розглядаються підходи до класифікації публічних послуг та їх класифікація, а також сфери реалізації публічних послуг.
У третьому розділі освітлюються питання доцільності законодавчого врегулю- вання стандартів надання публічних послуг, впровадження критеріїв оцінки якості надання публічних послуг, впровадження системи управління якістю в сфері на- дання публічних послуг.
Description:
Кравченко. В. В. Надання публічних послуг та оцінка їх якості : випускна кваліфікаційна робота : 281 «Публічне управління та адміністрування» / В. В. Кравченко, Т. А. Борн ; керівник роботи Г. В. Старченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 90 с.